Jeśli poszukujesz diety opartej na produktach o niskim i średnim IG, a jednocześnie eliminującą mięso, ryby i owoce morza to nasza dieta pudełkowa Niski IG WEGE będzie idealnym rozwiązaniem dla Ciebie. Wegetariańska dieta o niski IG pomaga zapobiec gwałtownym wzrostom glukozy po spożyciu posiłków. Opiera się na produktach pełnoziarnistych, nabiale, owocach, warzywach, zdrowych tłuszczach i jajach. W diecie tej eliminujemy biały cukier. Natomiast odpowiednie kompozycje dań zapewniają uczucie sytości. Jest ona wskazana dla osób cierpiących na insulinooporność czy cukrzycę typu 2.
Dieta Niski IG WEGE dostępna jest w wariantach: 1200, 1500, 1800, 2000, 2500 i 3000 kcal.
Średni rozkład makroskładników przedstawia się następująco:
- Białko: 15-20%,
- Tłuszcz: 40-50%,
- Węglowodany: 30-40%.
Jeśli nie jesteś pewny, którą dietę wybrać, skontaktuj się z naszym dietetykiem. Pomoże on dobrać odpowiedni wariant dostosowany do Twoich potrzeb.
Zamówienie
złożone w:
Dostawa:
Powyższe terminy mogą ulegać zmianom w okresach związanych z ustawowymi dniami wolnymi lub innymi ograniczeniami. Przy czym, w przypadku wprowadzenia dodatkowych ograniczeń, zostaną one podane na stronie www.chefbox.pl.
Dlaczego MY?
Jesteśmy rodzinną firmą, która powstała – przede wszystkim – z naszej pasji do gotowania, ale i do świadomego odżywiania oraz zdrowego stylu życia. Po prostu: kochamy to, co robimy i wierzymy, że widać to w naszych potrawach! Chcemy pokazać Wam, że zdrowe odżywianie nie musi być monotonne i mało smaczne, a utrzymanie właściwych nawyków żywieniowych to nic trudnego. Gotujemy smacznie, kolorowo, z uwzględnieniem wszelkich zasad świadomego odżywiania i aktualnych trendów w żywieniu. Wierzymy, że po tygodniu stosowania naszej diety, odczujesz wyraźną różnicę w funkcjonowaniu Twojego organizmu.
Gdzie mogę sprawdzić menu konkretnej diety?
Menu każdej z diet jest dostępne na Naszej stronie internetowej w zakładce „MENU” lub po zalogowaniu do Panelu Klienta.
Gdzie zawarte są informacje odnośnie alergenów ?
Spis alergenów dostępny jest na dostarczanych opakowaniach oraz w Panelu klienta.
Jakie informacje dostępne są na etykiecie posiłku?
Na etykiecie wyszczególnione są: nazwa diety, kaloryczność, rodzaj posiłku oraz propozycja spożycia, nazwa posiłku oraz jego wartość energetyczna, wartość odżywcza, alergeny, data przydatności do spożycia.
Które posiłki należy podgrzewać i w jaki sposób?
Informacje dotyczące formy spożycia posiłku – na zimno lub na ciepło – zapisane są na etykietach. Dania nadają się do podgrzania w mikrofalówce w dostarczanych pudełkach. W tym celu zaleca się zdjąc lub nakłuć folie.
Czy mogę wykluczyć niektóre składniki bądź produkty ze swojej diety?
Na ten moment nie mamy możliwości wykluczenia konkretnych składników ze stałych diet. Można spróbować samodzielnie wyeliminować dany składnik w diecie z Wyborem menu wymieniając posiłki.
Z jakich opakowań korzystamy?
Korzystamy z wysokiej jakości opakowań, które są bezpieczne w kontakcie z żywnością i przeznaczone do bezpośredniego podgrzewania posiłków, a także nadają się do recyklingu. W ofercie posiadamy również biodegradowalne, ekologiczne opakowania.
W jakie dni dostarczane są diety?
Nasze diety dostarczane są w dni powszednie, natomiast dostawa na sobotę odbywa się razem z dostawą piątkową i zawiera to samo menu. Na niedziele diety nie sa dostarczane.
W jakich godzinach odbywają się dostawy ?
Na terenie Warszawy dostawa realizowana jest w godzinach 20.00 a 7.00 rano. W pozostałych miastach dieta dostarczana jest między 1.00 a 7.00 rano.
Czy mogę wybrać godzinę dostawy?
Nie ma możliwości dostosowania konkretnej godziny dostawy.
Gdzie mogę dodać informacje o sposobie dostawy ?
Informacje na temat sposobu pozostawienia diety jak również wszystkie niezbędne dane dla kuriera należy uzupełnić w miejscu notatki dostępnym podczas składania zamowienia. W razie potrzeby bądź zmiany danych wystarczy się z Nami skontaktować mailowo bądź telefonicznie.
Biuro Obsługi Klienta – godziny pracy
Jesteśmy dla Państwa dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00, natomiast w soboty oraz niedziele można się z nami kontaktować wyłącznie mailowo.
Biuro Obsługi Klienta – kontakt?
Telefonicznie pod numerem +48 727 010 717 bądź przez adres mailowy info@chefbox.pl lub formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej
W jaki sposób powinienem zgłosić reklamacje ?
Reklamacje powinny zostać przesłane na adres mailowy najpóźniej następnego dnia roboczego od zrealizowanej dostawy.
W jaki sposób dokonać zamówienia?
Zamówienia przyjmowane są na Naszej stronie internetowej. Zarejestrowanie się do Panelu Klienta umożliwia późniejszy podgląd lub edycje zamówienia.
Jakie są dostępne formy płatności za zamówienie ?
Zamówienie można opłacić BLIKIEM, Visa Mobile, przelewem tradycyjnym bądź przelewem online, kartą debetową lub kredytową, portfelem elektronicznym bądź opóźnioną płatnością TWISTO. Podczas wyboru płatności przelewem tradycyjnym należy przesłać na adres mailowy BOK potwierdzenie opłacenia zamowienia.
Czy można zakupić torbę termiczną?
Tak. Torbę termiczną z 2 wkładami kupisz u nas tylko za 55 zł. Podczas składania zamówienia wystarczy dodać torbę do koszyka bądź skontaktować się z Nami mailowo w celu dokupienia jej do trwającego zamówienia.
Czy w trakcie trwania zamówienia mogę dokonać zmian odnośnie diety?
Można dokonać zmiany kaloryczności diety oraz rodzaju – w tym celu niezbędny jest kontakt mailowy z Naszym Biurem Obsługi Klienta.
Czy można zawiesić dostawy w trwającym zamówieniu ?
Dni dostaw można dowolnie konfigurować do godziny 12.00 dwa dni wcześniej przed planowaną dostawą. Zmiany odnośnie konkretnego zamówienia można wprowadzić z poziomu Panelu Klienta bądź przez kontakt z naszym BOK. Klient może przełożyć wybrane dni na inny termin, może też anulować wybrany dzień zamówienia a w zamian otrzymać równowartość tego dnia w postaci punktów lojalnościowych.
Czy podczas trwania zamówienia mogę zmienić adres dostawy?
Tak, można dokonać zmiany adresu poprzez poinformowanie Nas mailowo bądź w Panelu Klienta. Zmiany adresu można dokonać do godziny 12.00 dwa dni przed planowaną dostawą.
Czy mogę anulować zamówienie w trakcie jego trwania?
Tak, jest możliwość rezygnacji z zamówienia w trakcie jego trwania ale nie później niż do godziny 12.00 dwa dni wcześniej przed planowana dostawą. W tym celu należy poinformować Nas mailowo o anulacji a środki za niewykorzystane dni zwracane są w ciągu 14 dni roboczych na konto z którego zamówienie zostało opłacone.