Dieta Sport

Dieta Sport – dieta standard o podwyższonej kaloryczności, sprawdzi się u osób prowadzących aktywny tryb życia oraz dążących do utrzymania lub zwiększenia masy mięśniowej. Urozmaicona, dobrze zbilansowana dieta, bogata w witaminy, minerały i pierwiastki, które tracimy na treningu. Posiłki bogate są w pełnowartościowe białko, którego główne źródło stanowią chude gatunki mięs, ryby oraz nabiał.

Dostępne kaloryczności: 3000, 3500

AKTUALNE MENU 18.10 – 22.11.2019

PonWtŚrCzPt/Sob
ŚniadanieOwsianka z truskawkami, chia i cynamonem
Hummus z suszonymi pomidorami, słupki papryki , chleb żytni Frittata z duszonymi porami, suszonymi pomidorkami i fetą, pomidorki cherry, sos jogurtowo ziołowy Pasta z bakłażana z zielonymi oliwkami , ogórkiem z pieczywem żytnim z ziarnami Puszyste pancakes z czekoladą, twarożek i świeże winogrona
II Śniadanie Ferrero Rocher Smoothie z kiwi i siemieniem lnianym Owsiany krem a’la Kinder bueno Pudding ryżowy z karmelizowaną gruszką Smoothie z jarmużem
Obiad Kurczak w sosie słodko-kwaśnym, ryż jaśminowy, surówka z kapusty pekińskiej z sezamem Schab w kremowym sosie pomidorowym, kremowe puree ziemniaczane ,surówka z ogórka kiszonego Pieczeń rzymska z jajkiem, kasza pęczak, surówka z marchwi, jabłka i chrzanu Klopsiki z makaronem w kremowym sosie pieczarkowym Kotleciki rybne, kasza gryczana, surówka z kiszonej kapusty
Podwieczorek Koktajl pomidorowy na maślance Aromatyczna gruszka z cynamonem i miodem Krem z topinamburu z gruszką Zupa kalafiorowo-koperkowa z czarnym sezamem Krem z pieczarek z nasionami słonecznika
KolacjaMakaron na zielono Dal z soczewicy z kalafiorem i szpinakiem Sałatka z ciecierzycy i suszonych pomidorów Kotlety mielone wellington z warzywami, mix sałat z warzywami Pizza pełnoziarnista z pieczarkami i szpinakiem