Dieta Sportowa

Dieta Sportowa – dieta o podwyższonej kaloryczności i zawartości białka niż w diecie Standard, sprawdzi się u osób prowadzących aktywny tryb życia oraz dążących do utrzymania lub zwiększenia masy mięśniowej. Makroskładniki około 25% białka, 30 % tłuszczy, 45% węglowodanów. Urozmaicona, dobrze zbilansowana dieta, bogata w witaminy, minerały i pierwiastki, które tracimy na treningu. Posiłki bogate są w pełnowartościowe białko, którego główne źródło stanowią chude gatunki mięs, ryby oraz nabiał.

Dostępne kaloryczności: 3000, 3500

AKTUALNE MENU 27.01.2020 – 31.01.2020

PonWtŚrCzPt/Sob
ŚniadanieCzekoladowa owsianka z malinami i orzechami włoskimi Twarożek z rzodkiewką i szczypiorkiem , pomidorki, chleb żytni
Jajko sadzone na bekonie, ogórek świeży, tost pełnoziarnisty Tortilla z pastą jajeczną i warzywami ,słupki papryki Racuchy ze śliwkami, waniliowy jogurt
II Śniadanie Koktajl “bomba antyoksydantów” Kremowe parfait z truskawkami Zimowa sałatka owocowa z syropem klonowym i granatem Deser z gruszką i pestkami dyni Koktajl pogromca tłuszczu
ObiadRoladki z kurczaka ze śliwką suszoną w sosie , kasza bulgur, surówka z czerwonej kapusty z chrzanem Curry z indykiem , mlekiem kokosowym i pomidorami koktajlowymi, makaron ryżowy Schab z morelą i sosem pieczeniowym, kasza gryczana, surówka z buraka i jabłka Kurczak teriyaki, smażony brązowy ryż z warzywami Dorsz z zielonym pesto, Gotowany kafafior, kasza pęczak
Podwieczorek Krem z cukinii z grzankami Krem czosnkowy Leczo wegetariańskie Komosa z grillowanymi warzywa i fetą Krem z groszku z szałwią i miętą
Kolacja Sałatka brokułowa z fetą i migdałami Kolorowa sałatka z kalafiorem Zapiekanka ziemniaczana z serem i szpinakiem Sałatka SUPER BOWL z kurczakiem, Sos jogurtowo ziołowy Tarta z ciasta francuskiego z pomidorami i mozzarella
Przekąska okołotreningowaBatony proteinowe z plastrem pomarańczyKoktajl malinowy z płatkami jaglanymi i odżywką białkowąKoktajl proteinowy truskawkowyKoktajl proteinowy wiśniowyBiałkowy budyń jaglany orzechowo-bananowy