Dieta dla MAM

Dieta dla MAM to odpowiednio zbilansowana dieta dla pań w ciąży oraz karmiących piersią, które chcą zadbać o właściwe odżywianie. Uwzględnione zostały wszystkie grupy spożywcze, ograniczamy tłuszcze zwierzęce oraz podroby. Eliminujemy wszelkie składniki, których przyszła mama powinna unikać, np. sery pleśniowe, grzyby czy surowe kiełki.

Dostępne kaloryczności: 1500, 2000, 2500

AKTUALNE MENU 18.11 – 22.11.2019

PonWtŚrCzPt/Sob
ŚniadanieOwsianka z truskawkami, chia i cynamonem
Hummus z suszonymi pomidorami, słupki papryki , chleb żytni Frittata z duszonymi porami, suszonymi pomidorkami i fetą, pomidorki cherry, sos jogurtowo ziołowy Pasta z bakłażana z zielonymi oliwkami , ogórkiem z pieczywem żytnim z ziarnami Puszyste pancakes z czekoladą, twarożek i świeże winogrona
II Śniadanie Ferrero Rocher Smoothie z kiwi i siemieniem lnianym Owsiany krem a’la Kinder bueno Pudding ryżowy z karmelizowaną gruszką Smoothie z jarmużem
Obiad Kurczak w sosie słodko-kwaśnym, ryż jaśminowy, marchew baby Schab w kremowym sosie pomidorowym, kremowe puree ziemniaczane ,surówka z ogórka kiszonego Pieczeń rzymska z jajkiem, kasza pęczak, surówka z marchwi, jabłka i chrzanu Klopsiki z makaronem w kremowym sosie pieczarkowym Kotleciki rybne, kasza gryczana, surówka z kiszonej kapusty
Podwieczorek Koktajl pomidorowy na maślance Aromatyczna gruszka z cynamonem i miodem Krem z topinamburu z gruszką Zupa kalafiorowo-koperkowa z czarnym sezamem Pieczone warzywa korzeniowe, sos jogurtowy z miętą
KolacjaMakaron na zielono Dal z soczewicy z kalafiorem i szpinakiem Sałatka z ciecierzycy i suszonych pomidorów Kotlety mielone wellington z warzywami, mix sałat z warzywami Pizza pełnoziarnista z pieczarkami i szpinakiem