Dieta Standard

Dieta Standard – optymalna dieta dla każdego, kto ceni sobie zdrowe odżywanie oraz wygodę. W menu znajdziesz 5 dobrze zbilansowanych, urozmaiconych posiłków posiadających odpowiednie składniki odżywcze dla Twojego organizmu. W diecie znajdują się produkty mleczne, mięso, ryby, jaja, warzywa, owoce oraz zboża. Jest to dieta odpowiednia zarówno dla osób, które chcą zredukować swoją wagę, jak i dla tych, którzy chcą utrzymać obecną masę ciała. Dobierz kaloryczność odpowiednią do Twojej aktywności fizycznej oraz do efektu, jaki chcesz uzyskać.

Dostępne kaloryczności: 1200, 1500, 2000, 2500

Aktualne menu

18.11 – 22.11.2019

PonWtŚrCzPt/Sob
ŚniadanieOwsianka z truskawkami, chia i cynamonem
Hummus z suszonymi pomidorami, słupki papryki , chleb żytni Frittata z duszonymi porami, suszonymi pomidorkami i fetą, pomidorki cherry, sos jogurtowo ziołowy Pasta z bakłażana z zielonymi oliwkami , ogórkiem z pieczywem żytnim z ziarnami Puszyste pancakes z czekoladą, twarożek i świeże winogrona
II Śniadanie Ferrero Rocher Smoothie z kiwi i siemieniem lnianym Owsiany krem a’la Kinder bueno Pudding ryżowy z karmelizowaną gruszką Smoothie z jarmużem
Obiad Kurczak w sosie słodko-kwaśnym, ryż jaśminowy, surówka z kapusty pekińskiej z sezamem Schab w kremowym sosie pomidorowym, kremowe puree ziemniaczane ,surówka z ogórka kiszonego Pieczeń rzymska z jajkiem, kasza pęczak, surówka z marchwi, jabłka i chrzanu Klopsiki z makaronem w kremowym sosie pieczarkowym Kotleciki rybne, kasza gryczana, surówka z kiszonej kapusty
Podwieczorek Koktajl pomidorowy na maślance Aromatyczna gruszka z cynamonem i miodem Krem z topinamburu z gruszką Zupa kalafiorowo-koperkowa z czarnym sezamem Krem z pieczarek z nasionami słonecznika
KolacjaMakaron na zielono Dal z soczewicy z kalafiorem i szpinakiem Sałatka z ciecierzycy i suszonych pomidorów Kotlety mielone wellington z warzywami, mix sałat z warzywami Pizza pełnoziarnista z pieczarkami i szpinakiem